Selkosuomeksi

Tervetuloa opiskelemaan ammattiosaajan työkykypassia!

Lue, miten pidät huolta työkyvystäsi, terveydestäsi ja koko hyvinvoinnistasi. Tutustu sitten tehtäväkortteihin ja valitse yhdessä opettajasi kanssa, mitkä tehtävät teet.

On osa ammattitaitoasi, että pidät itsesi kunnossa. Työkykypassi on merkki siitä, että olet kiinnostunut terveydestä ja siitä, että toimit oikein työpaikalla. Se voi auttaa työnhaussa.

Työkykypassissa on neljä teemaa

Työkykypassin teemat ovat: työkyky, liikunta, terveys sekä harrastukset ja ihmissuhteet.

Klikkaa teeman kuvaa tai otsikkoa, niin voit lukea lisää teeman aiheesta.

Tämä ammattiosaajan työkykypassin materiaali on kirjoitettu selkokielellä. Lue lisää selkokielestä opettajan sivuilta.

Sivustoa ylläpitää Suomen ammatillisen koulutuksen kulttuuri- ja urheiluliitto, SAKU ry. Työkykypassia kehitetään opetus- ja kulttuuriministeriön tuella.