TERVEYS

TEHTÄVÄKORTIT

Terveys-teema sisältää yhdeksän tehtäväkorttia.

7. Kerro verkostostasi

Sosiaalisella verkostolla tarkoitetaan ihmisiä, jotka ovat lähelläsi ja sinulle tärkeitä. Sosiaalisen verkostoon kuuluvat esimerkiksi perhe, ystävät, sukulaiset, opiskelukaverit ja työkaverit.

Jokaisella ihmisellä on erilainen verkosto. Verkosto myös muuttuu elämän aikana. Esimerkiksi lapsuuden ystävä voi jäädä, mutta koulusta saat uusia ystäviä. Kun aika kuluu, joistakin ihmisistä tulee läheisiä, mutta toiset muuttuvat etäisiksi. Se on ihan normaalia.

Läheiset ihmiset ovat tärkeitä. Kun saat tukea heiltä, voit ymmärtää ja kestää vaikeita asioita. Saat voimaa toisista ihmisistä.

Ympyrä, jonka keskiössä minä. Ympyrä on jaettu neljään lohkoon, jotka kuvaavat neljää osiota: Perhe ja sukulaiset, opiskelu ja työ, muut sekä ystävät ja kaverit
Fill out my online form.