TERVEYS
TEHTÄVÄKORTIT
Terveys-teema sisältää yhdeksän tehtäväkorttia.
7. Kerro verkostostasi
Sosiaalisella verkostolla tarkoitetaan ihmisiä, jotka ovat lähelläsi ja sinulle tärkeitä. Sosiaalisen verkostoon kuuluvat esimerkiksi perhe, ystävät, sukulaiset, opiskelukaverit ja työkaverit.
Jokaisella ihmisellä on erilainen verkosto. Verkosto myös muuttuu elämän aikana. Esimerkiksi lapsuuden ystävä voi jäädä, mutta koulusta saat uusia ystäviä. Kun aika kuluu, joistakin ihmisistä tulee läheisiä, mutta toiset muuttuvat etäisiksi. Se on ihan normaalia.
Läheiset ihmiset ovat tärkeitä. Kun saat tukea heiltä, voit ymmärtää ja kestää vaikeita asioita. Saat voimaa toisista ihmisistä.
Fill out my online form.