TERVEYS

TEHTÄVÄKORTIT

Terveys-teema sisältää yhdeksän tehtäväkorttia.

8. Vietä mukavia hetkiä

Ihmisen aivot huomaavat pahat asiat paremmin kuin ne huomaavat hyvät asiat. Historiassa tämä oli ihmiselle tärkeää. On tärkeää huomata vaara, eikä ole yhtä tärkeää huomata vaikka sateenkaarta. Siksi ihminen myös muistaa paremmin huonot asiat kuin hyvät asiat.

Aina ei tarvitse olla iloinen ja hymyillä. Kannattaa kuitenkin kiinnittää huomiota hyviin asioihin. Se tekee hyvää aivoille ja mielelle. Ja kun opit ajattelemaan positiivisesti, se auttaa myös vaikeissa tilanteissa.

Fill out my online form.