Työkyky

TEHTÄVÄKORTIT

Työkyky-teema sisältää yhdeksän tehtäväkorttia.

7. Tee yhteistyötä työpaikalla

Töissä tapaat joka päivä monia ihmisiä. Heitä ovat esimerkiksi pomo, työkaverit ja asiakkaat. Tarvitset joka päivä taitoja tehdä yhteistyötä.

Voit parantaa yhteistyöä työpaikalla esimerkiksi näin:

  • Pidä asenteesi positiivisena.
  • Tervehdi kaikkia ihmisiä.
  • Suhtaudu hyvin, kun saat palautetta työstäsi.
  • Pysy rauhallisena ja ystävällisenä, vaikka asiakas olisi hankala.
  • Auta ja kannusta työkavereita.
  • Pyydä apua ja neuvoja, jos et tiedä jotakin asiaa.
Fill out my online form.