
LIIKUNTA
TEHTÄVÄKORTIT
Liikunta-teema sisältää kuusi tehtäväkorttia.
2. Löydä oma tapa liikkua
Liikunta tekee hyvää.
Tärkeintä on, että liikut niin kuin sinulle sopii. Liikunta ei saa tuntua kamalalta. Liikuntalajeja on satoja, ja niiden joukosta sinäkin voit löytää oman lajisi. Aina voi kokeilla jotain uutta!
Mieti, mikä on sinulle hyvä tapa liikkua. Onko se ohjattu harrastus? Vai treenaatko yksin ja itsenäisesti? Vai haluatko viettää rentoa aikaa kavereiden kanssa?
Fill out my online form.