LIIKUNTA
TEHTÄVÄKORTIT
Liikunta-teema sisältää kuusi tehtäväkorttia.
6. Liiku taukojen aikana
Kun opiskelet, istut paljon.
On kuitenkin helppoa istua vähemmän. Taukoliikunta on hyvä keino siihen. Taukoliikunta auttaa, että veri kiertää lihaksissa ja voit keskittyä paremmin.
Taukoliikunta on hyvä asia myös työnteon kannalta. Kun estät etukäteen raskaan työn ja huonojen työasentojen rasituksen, työkykysi pysyy hyvänä.
Taukoliikunta on nopeaa ja helppoa. Se vie vain muutaman minuutin. Voit esimerkiksi venytellä ja lopuksi oikaista itsesi hyvään ryhtiin.
Fill out my online form.