LIIKUNTA
TEHTÄVÄKORTIT
Liikunta-teema sisältää kuusi tehtäväkorttia.
3. Kävele ja kerää askelia
Kun kävelet 10 000 askelta päivässä, parannat selvästi terveyttäsi. Kun liikut joka päivä, jaksat ja voit paremmin.
On helppoa lisätä liikuntaa arkeen.
Seuraa, miten monta askelta kävelet päivässä. Huomaat varmasti, että askelia tulee helposti. Kun seuraat askelten määrää, voit innostua kävelemään enemmän. On suositus, että ihminen kävelee joka päivä 10 000 askelta.
Näin kävelet enemmän:
- Tee tavallisia puuhia: siivoa tai käy kaupassa.
- Kävele koulumatka tai työmatka.
- Vie koira lenkille.
- Kävele portaat, älä käytä hissiä.
Fill out my online form.